Wednesday, September 19, 2007

Feelings, ooooo feeelings...

შემოდგომის სუნი მიყვარს, ჰაერში რო ტრიალებს... შემოდგომა არი მყუდრო, შინაური, ხანში შესული ტიპი, მეჩვენება რო ყველაზე უშფოთველი დროა ... და ძალიან მიყვარს.
ცოოტა სუსხიანი საღამო, ბუხარს რო დაგანთებინებს... ცეცხლთან, სავარძელში უხმოდ ჯდომას, შეშის ტკაცუნის მოსმენას და ცეცხლის ცქერას რო მოგანდომებს...
რა რიცხვია დღეს? 19 სექტემბერი... თქმაც კი სასიამოვნოა უბრალოდ :)
კიდე რატო მიყვარს? ჰო კიდე ახალ წელთან ახლოა, რაღაცის დასასრულისკენ და რაღაცის დასასწყისისკენ მივყავარ, ასე მგონია. თუმცა ჩემი უცნაური გამოცდილებით, სიახლე, როცა ყველაზე ნაკლებად ვგეგმავ და ველი, მაშინ დამეცემა ხოლმე თავში. მარა აქამდე ყველა სიახლემ და ცვლილებამ გაამართლა, ახლა მივხვდი ამას. ჰმ, რა მაგარია

8 comments:

Anonymous said...

ხო, უმაგრესია, აი ახლაა ნამდვილი კაი შემოდგომა, და ჩვენთან ხო ცოტა ხანს იცის საერთოდ კაი რაღაცეები, ემრე ან ეგრევე ზამთარი მოვა ან სიე დაცხება ვერ გაიგებ რა ხდება ვაბშე...

:))))

ასწორებს ცოტა სიგრილე და თბილისს უხდება შემოდგომა ამგრად...

Anonymous said...

შონ, მგონი სპეციალურად წრე ხო უკვე ესე? მაგარი ხარ .

იცით ეს სუნი შემოდგომის, სულ სკოლასთან ასოცირდება, ბავშვობასთან და ამიტომაც ვგიჟდები ისე მიყვარს, გუშინ მართლაც სოცარი სუნი იდგა სექტემბრის :)

ketketa said...

როგორ ვთქვა ისე რო პათეტიკაში და წილяჩი ნეჟნოსწებში არ გადავიჭრა თვარა ნამეტანი აღფრთოვანებული ვარ თქვენით, დათა და ბელა:))

მართლა :)

© said...

რა ვქნა რომ ბოლო დროს შემოდგომის ხსენებაზე სულ ეს ასოციაცია მიჩნდება?!

" осень моей весны"

მე კიდე არ მიყვარს გარდამავალი პერიოდები. ან ყველაფერი და ან არაფერი! მაქსიმალისტი ვარ :)

თუმცა რას ვერჩი, კაი შემოდგომაა :) ჩემი გაზაფხულის შემოდგომა :)

ketketa said...

:)))
ალისას გაზაფხულის ვასალია შემოდგომა:)))))

© said...

:)

ჩემი ვასალის ვასალი ჩემი ვასალი არ არისო გამიგია :D :D :D

Anonymous said...

გაზაფხული არის პარასკევი, ზაფხული - შაბათი, შემოდგომა - კვირა დილა და ზამთარი - კვირა საღამო ცხრის შემდეგ

ketketa said...

კალო:)))))))))))))))))))))