Wednesday, October 10, 2007

Let there be you, let there be me... :)

ხო ნუ ეს ალბათ მაინც არაა სიყვარული... აბა ასეთი მაგარი მე არ ვარ რო საკუთარ თავს ვაჯობო და ...
yeah, this is another too good to be true... :)
საოცარია, მაგრამ ეს ამბავი არც ისე მანაღვლიანებს, რა კაია... უი რა გამახსენდა, მარკესი –
ის, რომ ადამიანს ისე არ უყვარხარ, როგორც ეს შენ გინდა, არ ნიშნავს რომ მთელი გულით არ უყვარხარო, მაინცო...
საერთოდ დიდად არ მანუგეშებს ხოლმე გამონათქვამები... მარა აქ არაა პათეტიკა, და არ მაღიზიანებს. მეღიმება და გულის სიღრმეში ვფიქრობ რო მართლა ასეა... რათქმაუნდა ღირს, სიხარულით და მადლიერებით მიიღო ის სიყვარული, რაც გაქვს, ამის ყოველთვის მჯეროდა... და ნუ რას გასცემ ეს უკვე შენი საქმეა.

მე უყაირათო ვარ, როგორც ჩემები მეუბნებიან, ფულის ხარჯვაშიც და სიყვარულის ხარჯვაშიც :) ცხადია მე ასე არ ვთვლი და ვჩხუბობ... საბოლოოდ ვთანხმდებით, რო მომიკვდეს დედა, სულ მას ვგავარ :))))

ნუ გადასარევია...

:)

No comments: