Monday, September 6, 2010

სულის ნაწილები

დღეს დილით გამთენიისას აივანზე ვიდექი და მზის ამოსვლას ველოდი ავთო ჯაყელივით.
მასხოვს, ბავშვობაში ბებიასთან არდადეგებზე, არ მეზარებოდა ყოველ დილით გამთენიისას ეზოში ჩარბენა და ჭიშკართან დაგდებულ მორზე შეხტომა განთიადის საცქერლად. დილის სუსხისაგან ჩამამცივნებდა ხოლმე, პერანგისამარას, მარა არ მაღელვებდა. ბრდღვიალა წითელი მზე ამოვიდოდა და მეც ბედნიერი ვბრუნდებოდი ლოგინში.
ის პერანგი ამ ზაფხულს, წლების მერე ისევ ვნახე ჩემი ბაბუას და ბებიას ცარიელ სახლში და გულ–გვამი ამეწვა სევდისაგან.
ცას ხომ არ გამოეკერებოდნენ ჩემი ბებია და ბაბუა ან ჩემი ბავშვობა, ეგრე სად არიო.
მე კიდე ვერ ვეგუები.
დღემდე მგონია, ის ყველაფერი იყო ნამდვილი და სრულყოფილი ჩემს უბადრუკ ცხოვრებაში და მე თვითონ ვერაფრს მსგავსსაც კი ვერ შევქმნი აწი, ვერავისთვის...
ძაან მინდა რო შევძლო ოღონდ.
აი ისეთი, ჩემი ბებიას და ბაბუასნაირი, ნამდვილი რაღაცეები იმათთვის, ვისაც ამის ნახევარი სიყვარული მაინც ექნება ჩემი...

13 comments:

Kalo said...

ქეეთ, თავი მოვიჭერი ოფისში, ცრემლები ვაღვარღვარე. ვაიმე, რა ნაცნობია ეს ყველაფერი და რა ახლოსაა ჩემს გულთან.
იჰ ლიბე დიჰ, ქეეთ :–)

ketketa said...

საყვარელო, აი უძალიანესად საყვარელო:) გკოცნი:)

Anonymous said...

ნაცნობი ემოციაა...
იქ მზე სხვაგვარად ამოდის... იქ, სოფელში და შორეულ ბავშვობაში...
რადგან ამას გრძნობ, განიცდი, შეუძლებელია ვიღაცისთვის არ შექმნა რაღაც ასეთივე ძვირფასი...

ketketa said...

რა კარგია, რო ნაცნობი ემოციაა ყველასთვის:)
მადლობელი ვარ კეთილი კომენტისთვის:)

Keti said...

ქეთ.... :*

აუცილებლად შექმნი.. შეუძლებელია, ამ სითბოს განაწილება ვერ შეძლო

ketketa said...

ქეთ, რა კეთილი ხარ:)
გკოცნი:)

Keti said...

კეთილი – შენ, შენ....
:) :*

s.p. said...

ბავშვობაააააა.....
ამით ხარ თუ ხარ ადამიანი ადამიანად.
ბავშვს უნდა ქონდეს ყველაზე ლამაზი ბავშვობა,დ ა ჩემსას ექნება...

Anonymous said...

@ s.p. said...
ბავშვობაააააა.....
ამით ხარ თუ ხარ ადამიანი ადამიანად.
ბავშვს უნდა ქონდეს ყველაზე ლამაზი ბავშვობა,დ ა ჩემსას ექნება...


ისე, უემოციოდ, როგორ უნდა ჩაუარო სიტყვებს...
და მე მჯერა რომ ექნება:)

tamuna said...

ქეეეეთ!!!
იცი რამდენი ვიტირე ის პერანგი რო დავინახე?! ბებოს "პლაშთან" რო ეკიდა.... და ეს საოცრად ცარიელი სახლი... და როგორ მიხაროდა სანდრომ რო ისევე აღიქვა და მოიწონა იქაურობა!.. მშინდელი "ხმები" მესმოდა.
სულ ველოდი როდის დაწერდი ამაზე!
...და შევქმნით, თუნდაც მარტო იმიტო რო იმ შექმნილის ნაწილები ვართ!

ketketa said...

love you, tam:):*

ketty said...

guli shemekumsha... ra nacnobia es shegrzneba:(

© said...

:(

რა დაგიშავეთ, ქეთ... :(

შექმნი! :*

(დამისველდა თვალები)