Sunday, December 30, 2007

Too good, but true...:) this time it's true:)

არის ფანტასტიური დღეები, მშვენიერი, გადასარევი... ცოტა, მაგრამ არის :)
გუშინ ასეთი დღე მქონდა. ასე კარგად თავი იმდენი ხანია აღარ მიგრძვნია...
ჩემები
ჩემები
ჩემები :)
ძველი, შეჩვეული, თბილი ურთიერთობები
მეგობრები
ჩერეზ მეგობრები:)

ვიცეკვე დავარდნამდე :) სასაცილოდ, მაგრამ ძალიან გემრიელად:))
ვიცინე გულიანად, როგორც მიყვარს.

ჩემი ძალიან საყვარელი მეგობარი ყველაზე ელეგანტურ მამაკაცად დაასახელეს, ამაზეც ძალიან ბევრი ვიცინეთ, პირადად მე ძაან გამიხარდა და მესიამოვნა, მემგონი თვითონ დათაზე მეტადაც:)) ჩემი და 55 სხვა ადამიანის აზრი ერთმანეთს დაემთხვა და იმიტომ, ხო მაგარია:))
მოვინდომეთ და გავახანგრძლივეთ ეს მშვენიერი შეხვედრა, დილის სამამდე:) არა ნუ ფანტასტიური დღე იყო:)
დღეს მთელი დღე გაღიმებული დავდივარ.
მინდა ეს განწყობა სულ გამყვეს, აი სულ:)

მიყვარს ჩემი მეგობრები. იმიტომ რომ ყველაზე კარგები არიან. და იმიტომ, რომ მათთან ყველაზე კარგად ვარ, ის ვარ, რაც ვარ, და მათ ეს მოსწონთ:)

არაჩვეულებრივია...:)

11 comments:

Dv0rsky said...
This comment has been removed by the author.
Dv0rsky said...

ეს ის დათაა, მეც რო ვიცნობ?

სინამდვილეში დათო რომ ქვია, მარტო შენ რომ ეძახი დათას, და ყველა დანარჩენი ვაბშე სხვა სახელს რომ ეძახის?

თუ ეგაა, მაშინ სავსებით სამართლიანად აურჩევიათ ყველაზე ელეგანტურ მამაკაცად :)

ketketa said...

ჰაჰაააა, ისაა დვორსკ:))))))
ძაან სახალისო იყო, აღელვებული იდგა სცენაზე, ოსკარით ხელში (ფხუკ:))და მადლობის სიას კითხულობდა..

ჰაააააარც:)))))))))))))

არა, ძაან სახალისო იყო მართლა, რო გნახავთ, გიამბობთ:)

Anonymous said...

გამომაჭენე ხო?

აქაც :))))

ოსკარი კი არა სათამაშო პინგვინი იყო ის :)))))

მართლა კააათ გავერთეთ. ლექსითაც ბევრი ვიხალისე და შენ ხო ვაბშე, არ დამჯდარხარ მგონი, და მერეც ხო ნელა ნელა გადავამშვიდეთ ეს შეხვედრა სხვა ატმოსფეროში

ketketa said...

:))
ხოო, გადავამშვიდეთ, სწორედ:)
რა კარგი იყო:)

ketketa said...

Estar muito contente, crescenet, muito!:)

ja meu Portugese es mau:)) pois estudar:)

mas...obregada:)

Dv0rsky said...

saudade...

ketketa said...

What's up, buddy?:)

მოწყენილი ხარ, დვორსკ?

Dv0rsky said...

ხო, ”პრაზდნიკებზე” სულ ეგრე ვარ :)

და ისა, მომწონს პორტუგალიური/ბრაზილიური ენა...

ketketa said...

:)
მეც:)

ორივე სთეითმენთზე მეც :)
პრაზდნიკებზე უცებ მოვიწყენ ხოლმე და პორტუგალიურზე ვგიჟდები :)

Anonymous said...

მაგრა ვიხალისე, ისე სულ ნატრობდა შონი ოკსკარით ხელში როდის გადაუხდიდა მადლობას თავის ახლობლებს და ა ბატონო კი აუცხადდა. გაიხარეთ თქვენ ამისთვის.