Wednesday, July 27, 2011

სიყვარულივით


ხევსურული სიგრილე მინდა. ფეხქვეშ მიწა და ბალახი მინდა. დაღლილობისაგან ფეხების კანკალი, მერე შემობრუნება და სულისშემკვრელი მთებისკენ გახედვა მინდა. უამრავ ხალხთან ერთად რო ხარ, მარა მარტო ხარ იქაურობასთან პირისპირ, ასე მგონია მე. მიყვარს ეს მარტო მე და შენ–ობის შეგრძნება. მთებს ვუღიმოდი მე. რად უნდა მთას ჩემი ღიმილი, მარა მიმიღო:) გაშალა მდინარეებით გაწუწული გულ–მკერდი და ჩამიხუტა, ჰარიფი და სირისტიანი მნახველი:))

უფსკურლისპირა ასკინკილა და გულის გადაქანება, სიყვარულივით:)
დედა, რა იყო ეს...
არადა მეასედი მინახავს თურმე კიდე სანახავიდან...
რა უნახავი ვყოფილვარ:))

6 comments:

Keti said...

მდინარეებით გაწუწული გულ–მკერდიო
ისე თქვი, ქეთ, ძალიან ლამაზად და პოეტურად :)
მეც უნახავი ვარ :))

ketketa said...

გადამრია იქაურობამ, ქეთო:)
ასე მგონია ყველაფერი შემიძლია:)

Keti said...

რა მაგარია! მართლაც ასეთია მთები, საოცრად მოქმედებენ :)

დომენიკო said...

მთაზე მაგარი მოტივატორი და "ენერჯაიზერი" მე არ მინახავს არაფერი. ხოდა ყველანი უნახავები ვართ, ისთე..

Anonymous said...

ukacravad unaxavebis rigshi chamayenet tu sheidzleba :)
budu

ketketa said...

:))) ერთი უნდა დავირაზმოთ ეს უნახავები და ჩამივყალიბდეთ ბოლოსდაბოლოს, აქა ვართ თუ იქ:))))